domingo, 8 de septiembre de 2013

Instruccions per a la compra dels llibres de text 2013- 2014



Estimades mares i estimats pares:


L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del Col·legi Públic 9 d’Octubre d’Alcàsser vos dona la benvinguda en el començament d’este nou curs escolar 2012-2013. Esta associació facilita als seus socis els llibres de text de les seues filles i dels seus fills, amb un descompte important sobre el preu de venda al públic. Per a ser soci només cal pagar una quota anual de 18 € per família. Amb els ingressos obtinguts, l’AMPA subvenciona excursions, activitats extraescolars, festes i altres necessitats del col·legi. Animeu-vos a col·laborar no sols econòmicament (amb el pagament de la quota) sino també amb la vostra dedicació en l’organització d’activitats.


Per a la distribució dels llibres, hem elaborat una taula amb els llibres de cada curs i el seu preu. En la taula s’ha afegit la quota de l’AMPA, perquè cal que sigueu socis per poder subministrar-vos els llibres. Conforme ja hem dit, la quota es paga per família i no per alumne/a.


Aixi mateix, hem adjuntat el full d'incripció. Cal portar-lo omplit per tal d'evitar cues.


Assegureu-vos amb les vostres filles i els vostres fills, de quins són els llibres que realment necessiten (en el cas d’assignatures optatives o si conseguiu llibres gastats d’altres anys que els puguen servir enguany). Ompliu l’última columna de la taula amb el preu de cada cosa que heu de pagar i sumeu el total. Heu de fer un ingrés al compte de l’AMPA del 9 d’Octubre d’Alcàsser en Ruralcaja: 3082/1364/19/3186296715. En l’ingrés cal ficar el nom de l’alumne/a i el seu curs. Si vos volen cobrar comissió per fer l’ingrés i voleu estalviar-vos-el, podeu pagar en metàl·lic quan vingau a arreplegar els llibres.


I amb el justificant de l’ingrés ( si opteu pel pagamnet bancari), el full d'inscripció i la taula dels llibres ja podeu passar per l’aula de Plàstica de Primària de 6 a 8 de la vesprada.
El dilluns 16 de setembre repartirem els llibres de tercer cicle (5é i 6é), Enllaç 5e; Enllaç 6e
El dimarts 17 els de segon cicle (3r i 4t), Enllaç 3er ; Enllaç 4t
El dimecres 18 els de primer cicle (1r i 2n) Enllaç 1r; Enllaç 2n i
El dijous 19 els d’infantil i qualsevol altre curs. Enllaç Infantil
Si teniu més d’un fill a l’escola, no cal que feu més d‘un viatge, podeu arreplegar els llibres de tots el mateix dia. L’ÚLTIM DIA PER PODER FER EL PAGAMENT I ARREPLEGAR ELS LLIBRES SERÀ EL DIJOUS 19 DE SETEMBRE. Si feu l’ingrés més tard o no arreplegueu els llibres, vos tornarem els diners perquè compreu els llibres on vulgueu.


Amb la compra dels llibres regalem l’agenda escolar per als alumnes de Primària.


Una vegada tingueu els llibres, no escrigueu res en ells (ni els noms dels alumnes) fins que en classe els confirmen que són els llibres que necessiten. D’esta manera no hi haurà problemes per canviar-los en cas d’haver alguna errada.


Si teniu qualsevol dubte, vos atendrem a l’aula de Plàstica de Primària en l’horari de retirada de llibres.


Atentament, la Junta Rectora de l’AMPA

Alcàsser, setembre de 2013.



Estimadas madres y estimados padres:                                           <!--[if !vml]--><!--[endif]-->


La Asociación de Madres y Padres de Alumnas/os del Colegio Público 9 de Octubre de Alcàsser os da la bienvenida en el inicio de este nuevo curso escolar 2012-2013. Esta asociación facilita a sus socios los libros de texto de sus hijas y de sus hijos, con un descuento importante sobre el precio de venta al público. Para ser socio solo hay que pagar una cuota anual de 18 € por familia. Con los ingresos obtenidos, el AMPA subvenciona excursiones, actividades extraescolares, fiestas y otras necesidades del colegio. Animaos a colaborar no solo económicamente (con el pago de la cuota) sino también con vuestra dedicación en la organización de actividades.


Para la distribución de los libros, hemos elaborado una tabla con los libros de cada curso y su precio. En la tabla se ha añadido la cuota del AMPA, porque tenéis que ser socios para poder suministraros los libros. Conforme ya hemos dicho, la cuota se paga por familia y no por alumno/a.


Así mismo, hemos adjuntado la hoja de inscripción. Debéis traerla rellenada para evitar colas innecesarias.

Aseguraos con vuestras hijas y vuestros hijos, de cuáles son los libros que realmente necesitan (en el caso de asignaturas optativas o si conseguís libros gastados de otros años que les puedan servir). Rellenad la última columna de la tabla con el precio de cada cosa que debéis pagar y sumad el total. Debéis hacer un ingreso a la cuenta del AMPA del 9 de Octubre de Alcàsser en Ruralcaja: 3082/1364/19/3186296715. En el ingreso hay que poner el nombre del alumno/a y su curso. Si os quieren cobrar comisión por hacer el ingreso y queréis ahorrároslo, podéis pagar en metálico cuando vengáis a recoger los libros.


Y con el justificante del ingreso ( si lo hacéis mediante pago bancario), la hoja de inscripción y la tabla de los libros cumplimentada, ya podéis pasar por el aula de Plástica de Primaria de 6 a 8 de la tarde.

El dilluns 16 de setembre repartirem els llibres de tercer cicle (5é i 6é), Enllaç 5e; Enllaç 6e

El dimarts 17 els de segon cicle (3r i 4t), Enllaç 3er ; Enllaç 4t

El dimecres 18 els de primer cicle (1r i 2n) Enllaç 1r; Enllaç 2n i
El dijous 19 els d’infantil i qualsevol altre curs. Enllaç Infantil

El lunes16 de septiebre repartiremos los libros de tercer ciclo (5º y 6º), Enlace 5e; Enlace 6e
el martes 17 los de segundo ciclo (3º y 4º), Enllaç 3º ; Enllaç 4º
el miércoles 18 los de primer ciclo (1º y 2º), Enlace 1º; Enlace 2º i
y el jueves 19 los de infantil y cualquier otro curso. Enlace Infantil
Si tenéis más de un hijo en la escuela, no es necesario que hagáis más de un viaje, podéis recoger los libros de todos el mismo día. EL ÚLTIMO DÍA PARA PODER HACER EL PAGO Y RECOGER LOS LIBROS SERÁ EL JUEVES 19 DE SEPTIEMBRE. Si hacéis el ingreso más tarde o no recogéis los libros, os devolveremos el dinero para que compréis los libros donde queráis.


Con la compra de los libros regalamos la agenda escolar para las alumnas/os de Primaria.


Una vez tengáis los libros, no escribáis nada en ellos (ni el nombre del alumno/a) hasta que en clase les confirmen que son los libros que necesitan. De esta manera no habrá problemas para cambiarlos en caso de haber algún error.


Si tenéis cualquier duda, os atenderemos en el aula de Plástica de Primaria en el horario de retirada de libros.


Atentamente, la Junta Rectora de la AMPA

Alcàsser, septiembre de 2013.


https://docs.google.com/file/d/0B_a_aVQL_LEYYVoyQl8zNk1DeW8/edit?usp=sharing

No hay comentarios:

Publicar un comentario